job-listing
job-listing
job-listing
OPEN POSITION

Digital Marketing Specialist

LocationSarajevo, B&H
Apply until:Until the position is filled
Type of employmentFull-time
job-listing

Dina primära ansvarsområden

  • Skriver, redigerar och sköter innehåll för sociala medier.
  • Lanserar och sköter närvaro på Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube och andra relevanta sociala medier.
  • Övervakar alla omnämnanden av företaget och våra kunder som finns på nätet.
  • Hanterar online-diskussioner och skapar svar på bloggar och andra sociala medier.
  • Ger relevant och nyhetsvärdig information på alla sociala medier.
  • Arbetar sammanhållet med kunder och andra teammedlemmar för att samla idéer och information för sociala medier och blogginlägg.
  • Förbereder och presenterar omfattande statistisk och berättande rapporter för att mäta onlineaktivitet och resultat.
  • Skapar relevanta meddelanden för digitala bildskärmar såväl som för digitala skyltar.
  • Samarbetar med marknadsföringsteamet för att samordna och driva olika marknadsföringskampanjer och meddelanden via sociala medier.
  • Omvärldsbevakar relevanta trender, verktyg, metoder och produkter inom området.

Kompetenser

  • Utmärkta kreativa och redaktionella skrivfärdigheter.
  • Utmärkta intervjufärdigheter och förmågan att skapa aktuellt och nyhetsvärdigt innehåll.
  • Goda kunskaper inom multimedia och programvara inklusive stillfotografering, video, WordPress, InDesign och PhotoShop.
  • Utmärkta designfärdigheter och / eller designbedömning.
  • Möjlighet att samla in analytisk data, sammanställa information och förbereda rapporter.
  • Program för planering och implementering av sociala medier.
  • Färdigheter i att organisera resurser och fastställa prioriteringar.
  • Förmåga att främja en kooperativ arbetsmiljö.

Kvalifikationer

  • Flytande svenska och engelska, både muntligt och skriftligt.
  • Helst kandidatexamen i kommunikation, marknadsföring, business eller PR.
  • Bevisad arbetslivserfarenhet inom sociala medier eller relaterat område.
  • Utmärkta egenskaper inom skrift, redigering (foto / video / text), presentation och kommunikationsförmåga.
  • Påvisbar erfarenhet av sociala medier och kunskap om analysverktyg.
  • Helst grundläggande kunskaper om webbdesign, webbutveckling och SEO.
  • Kunskap om onlinemarknadsföring och god förståelse för stora marknadsföringskanaler.
  • Positiv attityd, uppmärksamhet på detaljer, kundorienterad med god multitasking- och organisationsförmåga.

Life at SEEBA.

We place great value on good work-life balance that allows our team to reconcile their personal and professional interests.

We place great value on good work-life balance that allows our team to reconcile their personal and professional interests. This is why we nurture a culture based on trust, respect, fairness and openness while believing that those who enjoy their work produce good results.

SEEBA is truly a Business Partner, approaching our customers and their projects as if they were our own.

job-listing

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu efter en svensktalande Digital Marketing Specialist till SEEBA Balkans beläget i Sarajevo. Du är en kreativ, strukturerad och proaktiv person som drivs av att arbeta i en resultatorienterad miljö. Du arbetar för olika projekt och tillsammans med teamet utvecklar ni och genomför strategier och innehåll för sociala medier och webb. Till din hjälp har du interna resurser som systemutvecklare och grafiker.

Som Digital Marketing Specialist på SEEBA ansvarar du för planering, etablering, utförande och utvärdering av pågående kommunikation via sociala medier för företaget och våra kunder. Du förväntas producera relevant innehåll för sociala medier och webb med träffsäkert innehåll genom analys av data.

Du kommer arbeta med ett team som är stöttande, kompetent, lösningsorienterat och genomsyrar en god laganda. Vi befinner oss i Europas hjärta, Sarajevo, där du kan uppleva en varm och öppen kultur bland mycket annat.

About Us

SEEBA is a consulting company that supports small and medium-sized companies with an innovative approach consisting of a balanced business and technical advisory (BizTech).

Our work is based on a deeper understanding of each client’s business context, industry dynamics and macroeconomic environment. We analyze trends and best practices. By combining our unique expertise in both business and technology (BizTech) we support our customers throughout the process, from idea to implementation and with focus on sustainable growth.

Our customers need to change constantly, we can regularly seek new and better ways to support them in their journey of change. Regardless of the challenge, we focus on delivering practical and lasting results by providing our customers with the right tools to grow and develop.

Selected clients
skatteverket
arbets
veta
chimney
findie
munkens
heijne
molimenti
skatteverket
arbets
veta
chimney